Wednesday, October 24, 2007

Με λαχτάρησες Μπένι

Με αφορμή ένα άρθρο του κολλητού μου αφτάρα, (και αφού μου την είπε γιατί άργησα να την γράψω) παραθέτω την παρακάτω αληθινή ιστορία που συνέβη:

ΤΟΠΟΣ. Συνοικιακό κομμωτήριο
ΧΡΟΝΟΣ. Μετεκλογική περίοδος (ούτε βδομάδα από τις εκλογές)
ΠΡΟΣΩΠΑ. Η Κομμώτρια (εφεξής Κ), καμιά πενηντάρα, η σκυλο-πατσαβούρα της (ονόματι Πάτσυ...) και εγώ (εφεξής Ε) με μαλλί ακούρευτο κανά εξάμηνο

Ε:Καλησπέρα, θα ήθελα να κουρευτώ.
Κ:Κάθησε...κοντά να τα πάρω?
Ε:Ναι, αλλά όχι και πάρα πολύ γιατί έρχεται χειμώνας.
Κ:(μούγκα)
...
...
Π:Γαβ, γαβ
Κ:Σκάσε Πάτσυ!!
Κ:
(πάλι μούγκα)
...
...
Ε: Κάτι περίεργο έχει αυτή (από μέσα μου)
...
(μπαίνει μια φίλη της Κ)
Φ:τι γίνεται, πως είσαι?
Κ:(δυνατά) Το πιστεύεις ότι τώρα, ΤΩΡΑ είναι που είμαι περισσότερο τσατισμένη μαζί του απ'ότι στην αρχή??
Ε: όχι ρε γαμώτο, κρατάει και ψαλίδι και το κεφάλι μου στα χέρια της (πάλι από μέσα μου)
Κ: Μα είναι δυνατόν να θέτει θέμα αρχηγίας ενώ δεν είχε ολοκληρωθείακόμη η καταμέτρηση των ψήφων??ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ!!!
Ε: α ρε κουφάλα Βενιζέλο, εσύ θα φταις που θα βγω με μαλλί ότι να'ναι
...
...

Κ προς Φ:Εσένα η μητέρα σου πώς είναι?
Φ:Τώρα είναι κάπως καλύτερα...αλλά την πείραξε πολύ...
(σκεφτείτε ότι μιλάμε για βάβω καμιά 75αριά τουλάχιστον...)

Αθάνατες ελληνικές εκλογές....

Άντε στο επόμενο θα μάθω να κολλάω και φωτογραφιούλες :ο)


2 Comments:

Blogger harisheiz said...

Κώτσο, γράφεις ένα post κάθε οκτώβρη;

3:41 AM  
Blogger harisheiz said...

Τόσο καιρό σε είχα δει αλλά νόμιζα ότι είσαι ανενεργός, να σε βάλω στο blogroll ή όχι, έλα από το Blog μου και δώσε σήμα, ίσως να καταλάβεις και ποιός είμαι! ;)

3:43 AM  

Post a Comment

<< Home